Solcon reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Solcon geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Solcon. Is Solcon je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Solcon
- Nog weinig
- Afspraken nakomen
- 0 pluspunten. Helemaal niks.
- Alles is volgens afspraak geregeld, de prijs de overstap service de monteur de snelheid van het internet het bereik van de fritzbox kortom ik heb totaal geen klachten en dat mag ook wel na de negatieve berichten!
- Telefonisch contact mag iets sneller
- Mensen beter helpen. En niet laten stikken met kut smoesjes.
- Klantenservicemedewerkers zijn vriendelijk, maar kunnen niets doen.
- Beloftes nakomen en klanten niet in de kou laten zitten!
- annuleren moet mogelijk zijn.
- Meedenken met klant,
- Klantenservice dient daadwerkelijk klantgericht te zijn.
- Stoppen met oplichten.
- Administratie beter op orde maken.
- Bereikbaarheid bij storingen regelen.
- Betere mensen aannemen op de verkoopafdeling.
- Studie doen naar begrip van klantenservice.
- Geenalles doen ze fout word van het kastje naar de muur gestuurd
- Alles luisteren naar je klant en doe de dingen die je beloofd
Wacht al 2 maand op een aansluiting ivm overstap. Die was nodig ivm stoppen provider. Maar waar ben ik aan begonnen. En solcon moet dan nog een goede provider zijn ??
SOLCON zijn de grootse oplichters die maar bestaan !!!!!!!! Te laat aansluiten! Mensen laten wachten ! Brutaal zijn! In plaats van een glasvezel, je verbinden met een DSL snelheid. Zeggen dat het om een storing gaat, terwijl er nergens een storing is. Nog veeel te veel om op te noemen. TRAP ER NIET IN !!!
Prima bedrijf
Sinds 27 december geen internet en TV. Uren en dagen zitten we te bellen. Het enige dat we horen is dat er aan gewerkt wordt. 18 dagen alweer zonder. Dit kan toch niet anno 2024! Ben helemaal klaar met waardeloze bedrijf. Ze laten je gewoon stikken. 🤬🤬🤬
Overstap van Caiway naar Solcon gaat helemaal mis. Op advies van Solcon gekozen voor de overstapservice, zodat we niet zonder internet, televisie en telefoon zouden komen te zitten. Caiway zet signaal stop (29-12-2023) en Solcon zegt signaal te leveren, maar heeft de hardware te laat opgestuurd. Komt pas 2-1-2024. Zitten dus minimaal 4 dagen zonder signaal tijdens de jaarwisseling. Wat een snert firma! Nul service!
,
Aansluiting kan hier niet worden aangelegd. En ze weigeren het contract te annuleren. Dus ik MOET nu betalen voor iets wat ik niet krijg.
OPLICHTERS! Zou willen dat ik ze een -10 kan geven. 1 is nog teveel.
Dit is echt een vreselijk bedrijf. Het woord 'klanten-service' betekent bij hun 'klanten de schuld geven van onze slechte administratie'. Daarnaast zijn ze alleen tijdens kantooruren bereikbaar, dus als je internet op vrijdag om 17:01 uitgaat kun je niemand bereiken tot maandag om 09:00 uur. En daarna is het ook nooit iets waar zij verantwoordelijkheid voor nemen.
Maar vooral die 'de klant is een leugenaar'-houding heeft ons zwaar teleurgesteld (op z'n zachtst gezegd).
Serieus een van de slechtste bedrijven die we tot nu toe zijn tegengekomen.
Goede service!!
Goed bereikbaar
Slecht bedrijf al 3 weken geen tv en internet ze doen er niet veel aan
Slechte service
Na 8 dagen wordt de storing pas verholpen
Contacten verlopen via diverse schijven, de één weet van de ander niet wat er speelt
Word van het kastje naar de muur gestuurd
WAARDELOOS!!!!!!!!!